Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Το λεξικό του άνδρα


- Πεινάω= Πεινάω
- Νυστάζω= Νυστάζω
- Ωραίο Φόρεμα= Και γαμώ τις βυζάρες
- Και τι έγινε;= Ουφ ρε παιδάκι μου. Μη το κάνεις θέμα
- Ναι, ωραίο κούρεμα= Πριν το είχε καλύτερα το μαλλί
- Πάμε σινεμά;= Θέλω SEX!
- Πάμε για φαγητό;= Θέλω SEX!
- Να σε πάρω τηλέφωνο= Θέλω SEX!
- Πάμε για χορό;= Θέλω SEX!
- Πιασμένη φαίνεσαι. Να σου κάνω μασάζ;= Θέλω να κάνουμε "έρωτα"
- Καλά, τι σ' έπιασε τώρα;= Χμμμ... μάλλον δεν θα γα**σουμε απόψε
- Βαριέεεεεμε= Θέλεις να κοιμηθείς μαζί μου;
- Σ΄ αγαπώ= Κάτσε να σε "σκίσω" τώρα
- Κι εγώ σ' αγαπώ = Εντάξει. Το είπα ... γδύσου τώρα
- Θέλεις να συζητήσουμε;= Θέλω να κάνω καλή εντύπωση για να πιστέψεις ότι είμαι άτομο με επίπεδο και ίσως τότε μου την κάτσεις
- Θέλεις να με παντρευτείς;= Θέλω να είσαι παράνομη όταν σε τσακώσω με άλλους στο κρεβάτι
Το λεξικό του άνδρα Reviewed by DIMOBIL on 8:27 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0