Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Γράμμα προς το σύζυγο....




Αγαπημένε μου αντρούλη,
σε ευχαριστώ για την υπέροχη οικογένειά μας, θέλω απλώς να σου θυμίσω ό,τι:

1) Η γυναίκα σου εκτός απο σύζυγός σου ειναι και μανούλα, εργαζόμενη, νοικοκυρά, γυναίκα και προπάντων ΑΝΘΡΩΠΟΣ και όχι κάποιου είδους ακούραστος εξωγήινος...
2) Η γυναίκα σου, (όπως και όλες οι μανάδες), εργάζεται 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, δεν παίρνει ρεπό, αδείες αναρωτικές τίποτα..
3)Και η γυναικα σου αγχώνεται/φοβάται/στεναχωριέται με την κατάσταση της χώρας και την κρίση, (επειδή περνάμε αρκετό χρόνο στην κουζίνα δεν σημαίνει οτι νοιαζόμαστε μόνο να μην κόψει η μαγιονέζα..),αρα δεν ειναι μονο τα "πολλα στο κεφαλι σου" ειναι και στο δικο μου κεφαλι.
4)Οταν φερνει στον κόσμο ενα μωρό η γυναίκα δεν γεννάει και τις οδηγίες χρήσης μετά, το μωρό το κατανοεί αργότερα με την καθημερινότητα αρα η δικαιολογία "εσυ εισαι η μανα έχεις ένστικτο φυσικό και ξέρεις καλυτερα" ..για να μην ταΐσεις/αλλάξεις πάνα/μπεις στην διαδικασία να δεις τι θελει και γκρινιάζει (οχι τα παιδια δεν παιζουν μονο..) δεν ισχυει!μαζι δεν το μεγαλώνουμε?!!!
5)Αντρα μου έχω και εγώ το δικαίωμα να παω στην τουαλέτα/κοιμηθώ/βγω βόλτα/μιλήσω στο τηλ./ ΜΟΝΗ ΜΟΥ καποιες φορες και χωρις να με ακολουθειτε παντου!!
6)Αγαπη μου εγώ εχω κάνει ΕΝΑ παιδί οχι δύο, οποτε αισθάνεσαι οτι αποζητάς "μητρικη" φροντιδα και νταντεμα να πας στην ΜΑΜΑ σου.
7)Οταν ψάχνουμε κάτι δεν ανοίγουμε απλώς την ντουλάπα και κοιτάζοντας το ταβάνι φωνάζοντας "μα που ου ειναιαιαια δεν το βρηηησκκωωωω".. εκεί είναι, κοίτα πιο μέσα,μετακίνησε και 2-3 πραγματάκια μήπως ειναι απο πίσω..δεν ειναι δύσκολο.
Δεν ειναι αδύνατο το παιδί μας!!Εναι μια χαρά! Δεν είναι δυνατόν να φαει ενα τεράστιο πιάτο βουνο φαι που του βαζει η γιαγια του!δεν μπορει!Εχει μικρό Στομαχάκι!
9)Αντρουλη μου δεν είμαι το αφεντικό σου,πρέπει να πέρνεις και εσύ πρωτοβουλίες..ειναι πολυ κουραστικό το "παμε έξω,και που θα πάμε,οπου θες εσυ, οχι οπου θες εσυ, ε μα σου λεω που θες εσυ; εσυ που θες; εσυ...................;
10) Τέλος αντρουλη μου να ξέρεις οτι η σύζυγος και η γκόμενα είναι το ιδιο πρόσωπο, απλώς η γκόμενα ειναι το πριν η σύζυγος το μετά..(οχι δεν γίνεται ταυτοχρόνως να κυκλοφορώ στην τριχα, να φοραω 30 πόντους γόβα με το νύχι τέλειο, το μαλλι κομμωτηρίου, να παιζω με το παιδί μου, να μαγειρευω/καθαριζω/ταιζω/ξεσκατιζω/ να ξεπατώνομαι στην δουλειά,στο νοικοκυριό και να είμαι και σούπερ σέξι οπως πριν που ήμουν απλως μια γκομενα..!)
Γράμμα προς το σύζυγο.... Reviewed by Webmaster on 9:18 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0