Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Απορίες καταγωγής



Το μικρό κοριτσάκι ρωτάει τη μητέρα της: - Πώς εμφανίστηκε η ανθρώπινη φυλή, μαμά? 
Η μητέρα της απάντησε: 

- Ο Θεός έφτιαξε τον Αδάμ και την Εύα, εκείνοι έκαναν παιδιά, τα παιδιά τους έκαναν κι άλλα παιδιά, και έτσι συνεχίστηκε  η δημιουργία του ανθρώπινου γένους.
Δύο μέρες μετά το κοριτσάκι ρώτησε τον πατέρα της την ίδια ερώτηση. Ο πατέρας απάντησε:
-Εκατομμύρια χρόνια πριν, υπήρχαν οι μαϊμούδες,
από τις οποίες εξελίχτηκαν σιγά σιγά οι άνθρωποι.
To κοριτσάκι μπερδεμένο πάει στη μητέρα της:
- Μαμά, πώς γίνεται εσύ να μου είπες ότι τους ανθρώπους τους δημιούργησε ο Θεός και ο μπαμπάς να μου είπε ότι οι άνθρωποι
εξελίχτηκαν από τις μαϊμούδες?
.   » Και η μητέρα της απαντά:,,
- Αγάπη μου, είναι πολύ απλό. 
Εγώ σου είπα για την δική μου καταγωγή.. και ο μπαμπάς σου για την δική του !!!
Απορίες καταγωγής Reviewed by Webmaster on 8:08 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0