Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Η κληρονομικότητα



Ο νεαρός πάει στο γιατρό. "Δεν μου λέτε", του λέει.

"Η ομοφυλοφιλία είναι κληρονομική;".
"Όχι, γιατί ρωτάς;", λέει ο γιατρός.
"Να", απαντάει, "ο πατέρας μου είναι ομοφυλόφιλος".
"Και τι σημασία έχει;" του λέει ο γιατρός.
"Να", συνεχίζει ο νεαρός, "αλλά, ξέρετε, διαπίστωσα ότι είναι και ο αδερφός μου".
"Και λοιπόν;", επιμένει ο γιατρός.
"Ναι, αλλά είναι και οι δύο αδερφοί του πατέρα μου"...
Ο γιατρός αρχίζει να κλονίζεται. "Σοβαρά;", ρωτάει.
"Βέβαια", λέει ο νεαρός, "κι ο παππούς μου ομοφυλόφιλος ήταν. Και τα αδέρφια του
παππού μου"... Ο γιατρός τα 'χει παίξει:
"Μα, καλά, δεν υπάρχει κανείς στην οικογένειά σου που να πηγαίνει με γυναίκες;",
ρωτάει.
"Πώς δεν υπάρχει", λέει ο νεαρός. "Η... αδερφή μου!".
Η κληρονομικότητα Reviewed by Webmaster on 7:03 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0