Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Ο γιατρός και τα υπόθετα



Πάει κάποιος στο γιατρό με δυσκοιλιότητα 10 ημερών. Γιατρέ μου θα σκάσω. Δεν μπορώ να ενεργηθώ. 


- Πάρε αυτή τη συνταγή με υπόθετα από το φαρμακείο, ένα υπόθετο κάθε βράδυ και έλα σε τρεις μέρες να σε δω.
Ο τύπος εμφανίζεται σε άθλια κατάσταση μετά από τρεις ημέρες.
- Γιατρέ μου θα πεθάνω. Δεν έγινε τίποτε.
- Σοβαρά; Να παίρνεις 3 κάθε βράδυ και θα είσαι εντάξει. Έλα σε 3 μέρες να σε ξαναδώ.
Ο τύπος εμφανίζεται μετά 3 ημέρες κατάχλωμος σαν ετοιμοθάνατος.
- Γιατρέ είμαι στα τελευταία μου. Πεθαίνω. Θα βγει η ψυχή μου από το ζόρι και πισινός μου δε λέει να ανοίξει. Δεν κάνουμε τίποτε.
- Μα τι στο καλό! Τόσα υπόθετα σου έδωσα! Τι τα έκανες;
- Τα ήπια γιατρέ μου 3 κάθε βράδυ όπως μου είπες.
- ΤΑ ΗΗΗΗΠΙΕΣ;;;;;;;;;;
- Ε! Τι ήθελες γιατρέ μου; Στον κ…ο μου να τα βάλω;
Ο γιατρός και τα υπόθετα Reviewed by Webmaster on 7:57 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0