Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Μια μελαχρινή, μια κοκκινομάλλα και μια ξανθιά



Μια μελαχρινή, μια κοκκινομάλλα και μια ξανθιά συζητούν τις σeξουαλικές τους συνήθειες και τις στάσεις που κάνουν έρωτα.

"Εγώ" λέει η μελαχρινή "τον θέλω από πάνω μου!
Είναι η καλύτερη στάση, γιατί μπορώ να βλέπω τα
μούσκλα του, το πρόσωπο του ιδρωμένο, τα χείλη
του να ψάχνουν φιλήδονα τα δικά μου!..."
"Εγώ" λέει η κοκκινομάλλα "τον θέλω από κάτω
μου! Είναι η καλύτερη στάση, γιατί μπορώ να βλέπω
το ευρύ του στέρνο, τα μάτια του να με ποθούν!..."
"Εμένα, η στάση που μ' αρέσει" λέει κι η ξανθιά
"είναι να 'μαι σκυφτή και να τον έχω πίσω μου!"
"Μα!" λένε οι άλλες, "Έτσι δεν βλέπεις τίποτα!"
"Δεν είστε καλά!" λέει η ξανθιά, "Δεν έχω χάσει
ούτε ένα επεισόδιο της Λάμψης!"
Μια μελαχρινή, μια κοκκινομάλλα και μια ξανθιά Reviewed by Webmaster on 8:25 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0