Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Η διάγνωση



Ένας τύπος μαθαίνει πως υπάρχει στη περιοχή του κάποιος καλός γιατρός παθολόγος. Μιας κι ο φίλος μας έχει μακροχρόνιο πρόβλημα με το χέρι του, αποφασίζει να τον επισκεφτεί.

Ο γιατρός αφού τον εξετάζει, του ζητάει να του φέρει τα πρωινά ούρα σε αποστειρωμένο μπουκαλάκι..
Φεύγει ο δικός μας και σκέφτεται:
-Έλα καημένε! τι σόι γιατρός είναι αυτός,  εδώ με πονάει το χέρι μου κι αυτός μου ζητάει εξέταση ούρων!! Σίγουρα είναι κομπογιανιτης...!!!
Το απογευματάκι επιστρέφει στο σπίτι του και λέει στη σύζυγο και στη κόρη του να ουρήσουν στο μπουκαλάκι, ουρεί κι αυτός και παίρνει και λάδια από το αυτοκίνητο του και βάζει μέσα!!!
Την επόμενη πάει στο ιατρείο.
-Γιατρέ μου σας το έφερα  λέει με θριαμβευτικό ύφος.
Μπαίνει ο γιατρός στο εργαστήριο του, περνάει μισή ώρα, μια ώρα...!
Ο φίλος μας απ' εξω χαμογελάει διαβολικά...
Βγαίνει κάποια στιγμή ο δόκτωρ και τον κοιτάει περίεργα...
-Τι εχω γιατρε μου τον ρωτάει ο δικος μας δηθεν με αγωνία κρύβοντας το σατανικό του χαμόγελο.
-.....λοιπόν φιλε μου αρχίζει ο γιατρός- τα πραγματα ειναι κάπως ανησυχητικα..
...η σύζυγος σας κανει σεξ με κατα πάσα πιθανότητα τον γείτονά σας...
...η κόρη σας ειναι εγγυος...
...το αυτοκίνητό σας εχει καμμένη φλάντζα...
...κι αν δεν κόψετε την μ@λακια θα εξακολουθεί να πονάει το χέρι σας!!!
Η διάγνωση Reviewed by Webmaster on 3:27 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0