Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Προσθετική μελών



Ήταν ένας που δεν είχε χέρι και ύστερα από διάφορες συζητήσεις με φίλους και γνωστούς, ανακάλυψε ένα γιατρό που θα μπορούσε να τού αποκαταστήσει το χαμένο του χέρι.

Πάει λοιπόν σ'αυτόν τον γιατρό και του λέει:
- Γιατρέ μου δεν έχω χέρι και έμαθα πως εσύ μπορείς να μου λύσεις αυτό το πρόβλημα.
- Μάλιστα κύριέ μου, μισό λεπτό να κοιτάξω τι υπάρχει και θα σού πω.
Μετά από λίγο πάει ο γιατρός στον ασθενή και του λέει:
- Άκου, δεν έχω ανδρικό χέρι, αλλά έχω ένα γυναικείο στα μέτρα σου που θα σού κάνει τέλεια! Το θέλεις;
- Ξέρω κι εγώ ρε γιατρέ; Τι να πω; Τέλος πάντων, φέρτο. Από το τίποτα κάτι είναι κι αυτό.
Αφού τού έβαλε το χέρι ο γιατρός, τού είπε να ξαναπεράσει σε δύο βδομάδες για να τού πει πώς τα πάει με το καινούργιο χέρι.
Πέρασαν δύο βδομάδες, ο ασθενής πηγαίνει στο γιατρό και τού λέει ότι όλα είναι εντάξει κι ότι είναι τόσο καλά όσο δεν ήταν ποτέ.
Μετά από αυτό, ο γιατρός απέκτησε πάρα πολύ καλό όνομα και κάθε μέρα πηγαίνανε όλο και καινούργιοι πελάτες.
Άλλοι επειδή δεν είχαν χέρι, άλλοι επειδή δεν είχαν πόδι, ώσπου πηγαίνει και κάποιος που δεν είχε πουλί.
- Γιατρέ μου, σε παρακαλώ σώσε με. Έχασα το πουλί μου σε ένα τροχαίο.
Σε παρακαλώ κάνε κάτι.
Ο γιατρός κοντοστάθηκε και του είπε:
- Κοίταξε, η περίπτωσή σου είναι πολύ δύσκολη, αλλά θα δω τι μπορώ να κάνω.
Μετά από λίγο λέει ο γιατρός στον ασθενή:
- Λοιπόν δεν βρήκα ακριβώς αυτό που θέλεις, αλλά βρήκα μία προβοσκίδα ελέφαντα.
- Μα τι μου λέτε γιατρέ μου; Εγώ πουλί ζήτησα, όχι προβοσκίδα!
- Τι να σού κάνω, μόνο αυτό έχω μόνο. Το θέλεις;
- Τέλος πάντων, βάλτη κι ό,τι γίνει...
Μετά την επιτυχή εγχείρηση, τού λέει ο γιατρός να περάσει σε δύο βδομάδες για να δει τ' αποτελέσματα.
Περάσανε δύο βδομάδες κι ο ασθενής πηγαίνει ξανά στο γιατρό.
- Βρε καλώς τον, τι κάνεις;
- Καλά γιατρέ μου.
- Πώς πάει το καινούργιο σου πουλί;
- Τέλεια γιατρέ. Κατουράω κανονικά, γ@μάω κανονικά, μόνο που...
- Τι, υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
- Να μωρέ, όταν περπατάω πάνω από χόρτα τα πιάνει και τα χώνει στον κwλο μου...
Προσθετική μελών Reviewed by Webmaster on 6:34 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0