Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Πως απαντούν οι Γυναίκες στις "έξυπνες" ατάκες των Ανδρών




Πως απαντούν οι Γυναίκες στις "έξυπνες" ατάκες των Ανδρών

- Γεια σου. Σε έχω ξαναδεί στο μπαρ απέναντι είμαι σίγουρος.

[post_ad]
- Ναι, για αυτό σταμάτησα να πηγαίνω εκεί.


- Είμαι εκατομμυριούχος!
- Γεια σου! Δουλεύω για την εφορία. Tι καλά που γνωριστήκαμε!


- Γεια! Παρατήρησα ότι με κοιτάζεις.
- Όχι, λάθος κάνεις. Τον φίλο σου κάρφωνα.


- Μωρό μου, που ήσουν όλη τη ζωή μου;
- To πρώτο μισό της ζωής σου δεν είχα γεννηθεί καν.


- Και με τι ασχολείσαι στη ζωή σου;
- Χορεύω σε drag shows.


-Έλα τώρα! Αφού έχουμε έρθει εδώ κι οι δύο για τον ίδιο λόγο.

- Ναι! Να βρούμε καμιά γκόμενα!
Πως απαντούν οι Γυναίκες στις "έξυπνες" ατάκες των Ανδρών Reviewed by Unknown on 7:51 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0