Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Το άλογο και το γαϊδούρι

Ένας γάιδαρος συναντάει ένα άλογο.
-Γεια σου ξάδερφε,του λέει
-Πφφφ,πτωχέ, καταφρονεμενε,μακρινέ συγγενή,απαντάει το άλογο ρίχνοντας του μια υποτιμητική ματιά. Εγώ είμαι άλογο κι εσύ γάιδαρος!
[post_ad]
Το άλογο και το γαϊδούρι

Κοίταξε πόσο όμορφο είμαι. Δες την κορμοστασιά μου,την πλούσια χαίτη μου,την φουντωτή ουρά μου… Έλα στο σπίτι μου να σου δείξω και τα τρόπαια μου.
Πάνε στο σπίτι του αλόγου. Ο ένας τοίχος ήταν γεμάτος κυπελα.

-Αυτά που βλέπεις τα έχω κερδίσει στις μεγαλυτερες ιπποδρομίες της Αγγλίας !
Ο αλλος τοιχος ηταν γεματος βραβεια.

-Αυτα τα εχω κατακτισει στους μεγαλυτερους διαγωνισμους ομορφιας !
Ο τριτος τοιχος ηταν γεματος μετάλλια.

-Αυτα τα εχω παρει σε αγωνες επιδειξης στους Ολυμπιακους !
Φευγει ο γαιδαρος φρικαρισμενος,μη μποροντας να αντεξει τοσες προσβολες.
Ολο το βραδυ στριφογυριζε.Σηκωνεται την αλλη μερα το πρωι,παιρνει μια εγκυκλοπαιδια με ζωα,βρισκει τη φωτογραφια μιας ζεβρας,την κοβει, την κορνιζαρει και την κρεμαει στον τοιχο.Το μεσημερι συνανταει το αλογο.
Το άλογο και το γαϊδούρι

-Ξαδερφε, ελα στο σπιτι μου να κερασω καφε, να δεις κι εσυ τα τροπαια μου.
Πανε στο σπιτι του γαιδαρου και καθονται στο σαλονι.

-Ξαδερφε, παω στην κουζινω να φτιαξω δυο φραπεδακια κι ερχομαι.
Ερχεται σε λιγο ο γαιδαρος με τους καφεδες.

-Ελα, ειδες τα τροπαια μου; ρωταει!
-Πλακα μου κανεις; αφού δεν υπάρχει τιποτα !

-Καλα μωρε, στραβος εισαι; Δεν ειδες τη φωτογραφια στον τοιχο;
Εγω είμαι στα νιατα μου επαιζα στη Γιουβεντους !

Κοινοποίησε τώρα και διασκέδασε το με την διαδικτυακή σου παρέα!!!!
Το άλογο και το γαϊδούρι Reviewed by Webmaster on 1:06 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0