Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Ο Πόντιος στην πύλη

Μία μέρα σε ενα στρατόπεδο κάπου στο πουθενά ο διοικητής της Μονάδας ειδοποιείται απο το ΥΠΕΘ οτι ο Κος Υπουργός θα περάσει για έλεγχο την επόμενη μέρα Σάββατο αιφνιδίως!!Πανικόβλητος ο διοικητής βγαίνει έξω και καλεί προσκλητήριο να δει ποιός έχει μείνει μέσα για το Σαββατοκύριακο για να βάλει κανα φαντάρο της προκοπής σωματαρά στην Πύλη να υποδεχθει τον κ.Υπουργό...
Τι να δεί... ολοι χάλια, αρρωστοι, άπλυτοι, ξερακιανοί, μαστουρωμένοι εκτός ενος γίγαντα που είναι στην εντέλεια!!!
Ο Πόντιος στην πύλη
- Ελα δώ παιδί μου πως λέγεσαι;
- Στρατιώτης Πεζικού Γιωρίκας Τζιτζιρίδης κύριε Διοικητά!!
- Ευγε νεε μου... Αύριο πρωι πρωι εσυ θα πάς στην Πύλη να την φυλάς και να με ειδοποιήσεις όταν φτάσει ο Υπουργός...
- Μάλιστα κύριε Διοκητά!!
... Την άλλη μέρα 7 το πρωι ο Γιωρίκας στην εντέλεια στην Πύλη άγρυπνος σκοπός!! Κατα τις 7.30 χτυπάει το τηλέφωνο.
- ΠΥΛΗ-ΜΑΛΙΣΤΑ;
- Ελα Γιωρίκα παιδί μου ο Διοικητής είμαι !! Ηρθε ο Υπουργός;;
- ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΔΙΟΙΚΗΤΑ!!
- Καλά θα σε ξαναπάρω...
Κατα τις 8.30 ξαναχτυπαει το τηλέφωνο...
- ΜΑΛΙΣΤΑ;
- Ελα Γιωρίκα παιδί μου ο Διοικητής είμαι πάλι!! Ηρθε ο Υπουργός;
- Οχι ακόμα κυριε Διοικητά!!
- Καλά θα σε ξαναπάρω...
Κατα τις 10.30 χτυπαει πάλι το τηλέφωνο...
- Ναι ποιός είναι;
- Ελα Γιωρίκα παιδί μου ο Διοικητής είμαι και πάλι. Τι γίνεται; Ηρθε ο Υπουργός;
- Τίποτα ακόμα κυριε Διοικητά!!
- Καλά θα σε ξαναπάρω...
Κατα τις 12.30 για μια ακόμα φορά χτυπαει το τηλέφωνο...Ο Γιωρίκας ψιλοζαλισμένος απο τον ηλιο απαντάει...
- Εμπρός;
- Ελα ρε Γιωρίκα ο Διοικητής είμαι το κέρατό μου!! Ηρθε ο Υπουργός;
- Μπααααααα οχι... κυριε Διοικητά!!
- Καλά ...
Κατα τις 3.30 o διοικητής ξαναπαίρνει τηλέφωνο. Ο Γιωρίκας κομμάτια τον εχει ψιλοπάρει τον υπνάκο...
- Ζζζζζζζζ....ναιιιιιιι;
- Ελα!!!!!! Ηρθε αυτός ο Υπουργός;
- Eμμμμμ μπαααααααα κυριε Διοικητά!!
- Καλά θα σε ξαναπάρω...
Πανω που κοιμότανε όρθιος ξαφνικά κατα τις 4 το μεσημερι σκάει μια αυτοκινητάρα και σταματαέι μπροστά στην πόρτα…
[post_ad]
- ΖΖζζζζ παρακαλώ τι θέλετε; λεει ο Γιωρίκας στον οδηγό..
- Ελα νέος ήρθε ο Υπουργός, του λέει ο οδηγός...
- Που είναι ρε; λεει ο Γιωρίκας...
- Πίσω ρε μεγάλε, του λεέι ο οδηγός.
Πάει ο Γιωρίκας χτυπάει το τζάμι, ανοίγει ο Υπουργός...
- Δε μου λες, λεει ο Γιωρίκας, εσυ είσαι ο Υπουργός;
- Ναι, λεει ο Υπουργός είμαι, θέλεις κάτι;
- Βγές ρε μαλάκα απο το αυτοκίνητο και πήγαινε άλλαξε γιατι σε ψάχνει ο Διοικητής απο το πρωι και θα σε γ@μήσει!

Κοινοποίησε τώρα και διασκέδασε το με την διαδικτυακή σου παρέα!!!!
Ο Πόντιος στην πύλη Reviewed by Webmaster on 9:33 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0