Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Ετοιμοθάνατος σύζυγος....

Ετοιμοθάνατος σύζυγος(150 κιλά-70 χρονών),στο κρεβάτι του πόνου,απευθύνεται στην γυναίκα του(25 χρονών-80 κιλά)...
[post_ad]
Ετοιμοθάνατος σύζυγος....

-Τώρα που μου έρχεται το μοιραίο,σου επιτρέπω να ξαναπαντρευτείς,και να ξαναφτιαξεις την ζωή σου.Η ζωή συνεχίζεται άλλωστε! Και που είσαι;Όταν πρόκειται να ξαναπαντρευτείς,του επιτρέπω να φοράει τα ρούχα μου,που θα σου έχω αφήσει...
Και η γυναίκα...
-Μην μου στεναχωριέσαι γι' αυτό,αγάπη μου γλυκιά!...Άλλωστε,δεν θα του πάνε του Κώστα...

Κοινοποίησε τώρα και διασκέδασε το με την διαδικτυακή σου παρέα!!!!
Ετοιμοθάνατος σύζυγος.... Reviewed by Webmaster on 9:11 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0