Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Ένα διαφορετικό πρόβλημα



Πάει ένας τύπος στο γιατρό και λέει:

- Γιατρέ μου, έχω ένα τρομερό πρόβλημα. Κλάνω συνεχώς, όμως οι
κλανιές μου είναι άοσμες και δεν ακούγονται καθόλου.
- Τι μου λέτε;
- Ναι. Και, για να είμαι ειλικρινής, τόση ώρα που μιλάμε μπορεί
να έκλασα και δέκα φορές.
- Ωραία, πάρτε αυτά τα χάπια και ελάτε πάλι ύστερα από ένα μήνα.
Ύστερα από ένα μήνα:
- Γιατρέ, δεν ξέρω τι είχαν τα χάπια που μου έδωσες, αλλά τα πήρα
και τώρα τα πράγματα είναι χειρότερα. Κλάνω με την ίδια συχνότητα
όπως πριν, αλλά τώρα βρωμάνε απαίσια.
- Ωραία, τώρα που διορθώσαμε την όσφρηση σας, ας δούμε τι θα κάνουμε
και με την ακοή σας.
Ένα διαφορετικό πρόβλημα Reviewed by Webmaster on 2:04 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0