Top Ad unit 728 × 90

Ροή Περιεχομένων

random

Ο γιατρός και ο σεξομανής



Πάει ένας στο γιατρό, παραπονούμενος για ζαλάδα, ιλίγγους, αδυναμία, καχεξία κτλ, κτλ. Ο γιατρός τον ψάχνει: ηλίαση δεν είναι, ζάχαρο δεν έχει, πίεση φυσιολογική. Οπότε προβαίνει σε απαραίτητες διευκρινιστικές ερωτήσεις:

- Μήπως κουράζεστε πολύ?
- Όχι ιδιαίτερα. Εργάζομαι στο γραφείο, δεν κάνω αθλήματα, μόνο λίγο sex που και που.
- Πόσο συχνά δηλαδή;
- Να με τη γυναίκα μου κάθε βράδυ, δηλαδή 7 φορές τη βδομάδα.
- Μόνο?
- Ε, να, και με τη γραμματέα μου κάθε πρωί, άλλες 5 φορές τη βδομάδα.
- Μόνο;
- Έχω και μια γειτόνισσα, της ζητάω αλάτι, μου ζητάει ζάχαρη, άλλες 3-4 φορές τη βδομάδα.
- Μόνο?
- Ε, το σαββατοκύριακο έρχεται και η κουμπάρα από το σπίτι, άλλες 2 φορές δε θα ρίξω;
- Μόνο?
- Δευτέρα - Τετάρτη που δεν έχω δουλειά το απόγευμα, πάω και από τις πουτ@νες, άλλες 2 φορές δεν είναι;
- Ουφ, εντάξει, κατάλαβα επιτέλους ποιο είναι το πρόβλημά σας. Πρέπει να περιορίσετε το σex.
- Πάλι καλά γιατρέ, και εγώ που νόμιζα ότι φταίει η μ@λακία που τραβάω κάθε μεσημέρι!!!
Ο γιατρός και ο σεξομανής Reviewed by Webmaster on 2:15 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Ανέκδοτα © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
google.com, pub-9795486982117643, DIRECT, f08c47fec0942fa0